Niet-Destructief Materiaal Onderzoeker

• Xander Gunnewijk

k ben een student technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Utrecht.

In het kader van het moduul Com.Materiaal Onderzoek zijn we aan het bekijken wat een gemiddeld startsalaris is van een beginnend Niet-Destructief Materiaal Onderzoeker zonder ervaring.

Nu hebben we verschillend vacatures gevonden maar daar staat vaak dat het salaris conformde markt is.

Nu hebben we verschilldnede cao`s nagepluist maar komen niet tot concrete cijfers.

We zouden nu graag wilen weten wat het start salaris is voor een MBO-er, HBO-er en WO-er.

Ik hoop dat u ons kunt helpen.

met vriendelijke groet,

Xander Gunnewijk

• Arco

beste xander,

met alle respect, maar ik heb geen idee wat een niet-destructief materiaal onderzoeker is. En de verschillende opleidingsniveau's lijken mij ook erg ver uit elkaar liggen (onderzoeker = WO en niet MBO?)

wellicht is het makkelijkst om eens te schrijven naar een bureau waar je de vacature van ziet? zij kunnen wel aangeven wat gem. startsalarissen en eindsalarissen zijn.

succes!

arco

• Thomas

Als er een causaal verband mocht bestaan tussen het startsalaris en de scrabble-score van deze functie, dan zit het wel goed..

• Hein

Is het materiaal non destructief of de gebruikte onderzoeksmethode ;-) ?

• Arco

of de onderzoeker :-)

• Diepe zucht

Sorry, ik heb alleen ervaring met Extreem -Destructief Materiaal……. ik heb namelijk 3 kinderen die regelmatig een dusdanig, gapend gat in de begroting slaan, daar kan menig natuurramp nog een puntje aan zuigen.

• menno

Hahaha, dat komt bekend voor……