salaris

• MS

Wie weet wat een normaal salaris is voor iemand met een mbo dilpoma en bijna al tien jaar ervaring. Ben nu bijna 5 jaar bedrijfsleider.

Ook heb ik een auto van de zaak omdat ik twee filialen beheer.

Netto houd ik nog maar 1250 euro over. Is dit normaal??

Groeten MS

• henk

Ik weet niet in welke branche je B.L bent maar netto mag er zeker 500 bij.

• Joyce

Hoi Henk, mag ik zeggen dat ik het knap vind dat je advies kunt geven vanuit een NETTO salaris…

MS wat is je bruto salaris? Netto kun je nl. niet vergelijken, ligt nl. aan diverse zaken wat je netto salaris is.

BV ik heb bruto 800 netto 675

Mijn man bruto 2300 netto 1250

Hoeveel uren werk je, welke branche, taken, verantwoordelijkheden etc. Dat bepaald naast je diploma's vooral je salaris.

Dit komt omdat mijn man soort “vak.bonnen” heeft, en oa mee doet aan met spaarloon regeling etc.

mvgr. Joyce

• ms

In de detailhandel.

bruto €2150,-

normaal hield ik ong. €1550,- over. Nu nog maar, omdat ik een auto van de zaak heb €1250,-.

Kan ik onderhandelen hierover?

• teun

heel normaal hè als je een auto van de zaak hebt.

niet klagen.

je rijdt nu auto van de zaak.

• richard

klinkt mij niet echt als een goed salaris voor iemand die bedrijfsleider is van twee filiaalen. welke branch is dit en wat voor soort zaak.?

niet klagen, je rijdt nu een auto van de zaak..?

lekker kortzichtig… mensen die geen lease auto hebben denken dat het echt

een allemaak niets kost en heel veel opleverd een “auto van de zaak”

ik heb zelf ook een lease auto astra station,

deze kost mij brutto per maand bijna 500 euro!!!!!!! dit is allemaal belasting.

daabij komt nog de eigen risico bij schade, en het fijt dat de kofferbak vol ligt met spullen van mijn werk zodat ik deze dus niet kan gebruiken als ik even snel om boodschappen moet.

een lease auto kost handen vol geld! een leuke 2e hands auto is vele malen goedkoper.

gegroet

• Bert27

@Richard, gebruik jouw leaseauto dan niet privé, dan kost het je ook niks.

• Marcel

Ik heb een eigen auto en deze auto kost mij ook een hoop geld. En daar heb ik dus ook een hoop luxe voor. Maar ook de mijne rijdt niet op water, en de auto wordt ook minder waard en ook de wegenbelasting en verzekering zijn nog steeds niet gratis.

500 bruto is nog geen 300 netto! Waar zeur je dan over!? Ik was dat 3 jaar lang alleen al aan benzine, verzekering en wegenbelasting kwijt. En dan zwijg ik nog over de afschrijving!

En ja ik heb een vrij nieuwe auto, een goede 2-handse is misschien goedkoper per maand, maar daar kun je dan weer meer reparaties aan krijgen…

Ennuh anders ga je toch lekker fietsen!! :D

• niceguy

Is dit weer een nieuwe regeling die er aan komt dan,

• David

Tja en als je prive een auto zou moeten rijden, wat zou je dat dan per maand kosten……..heb je die vergelijking al gemaakt…….

Beetje moeilijk om zo appels met peren te vergelijken…….