veel te weinig salaris ass. filiaalmanager???

• suzanne

Ik ben aangenomen als ass. filiaalmanager in een van de grootste schoenwinkelketens van Nederland. Ik zou daar netto 947 euro gaan verdienen op basis van 32 urig werkweek. Als ik de berichten hier zo lees is dat wel erg weinig of niet? Ik heb ervaring in een winkel. Graag jullie meningen. Het is de bedoeling dat ik binnen 3 maanden filiaalmanager ben met een eigen filiaal, maar als het salaris nu al zo laag is wat wordt het dan daarna, weet iemand of dit normaal is?

Alvast bedankt,

Suzanne

• suzanne

Vergeten te vermelden, ik ben 31 jaar.

• henk

Dit is 1183 netto op basis van 40 uur. Niet verkeerd voor iemand die net instapt als ass.filiaalmanager. Als je zometeen filiaalmanager wordt zul je instromen op zo'n 1400-1500 netto. Denk ik

• max

En waarom denk je dat ????

• suzanne

Bedankt voor jullie antwoord, Max bedoel je dat tegen mij of tegen Henk?

Het lijkt mij nl. erg weinig als ik de bedragen zo hoor, ik heb eerder leiding gegeven in een andere branche.

• suzanne

Ik wil nog toevoegen dat ik als verkoopster bij Ziens al op 1400 bruto zat voor 32 uur.

fijne dag.

Suzanne

• henk

Max,dat denk ik omdat ik zelf filiaalleider ben in een middelgrote supermarkt ben en op 2058 netto in de maand zit. Oftewel 2979 bruto. p/m

En suzanne, je begint nu weer over bruto te praten toen ergens anders werkte. Wil de gelijke dingen met elkaar vergelijken.

• car

Ik wil nog toevoegen dat ik als verkoopster bij Ziens al op 1400 bruto zat voor 32 uur.

ziens ???????

of Ziengs ???

tot ziens!

wat valt er leiding te geven door een filiallleider in een schoenenzaak ??

1000 euro netto is genoeg voor 32 uur

groetjes

AL Bundy

• appie

filliaalleider is een mbo niveau functie. ikzelf ben dan ook dik tevreden met mijn huidge salaris. 2400bruto p/m. mijn assistent rachid trouwens ook. maar goed wij zijn het visitekaartje voor de gehele keten. aldus ondergetekende zie link

http://85.17.151.158/155950001-156000000/155958401-155958500/155958477_5_GZFA.jpeg

• suzanne

Bedankt voor de reacties al vond ik die van Car wat cynisch maar ook dat mag hoor :)

En er valt wel degelijk leiding te geven in een schoenenzaak Al bundy, Geef eens een motivatie waarom jij denkt dat dat niet hoeft, het is een zaak met personeel net als alle andere zaken! Beetje flauwe reactie maar zoals ik al zei, ook dat mag.