salaris beginner proces operator?

• BuurmanenBuurman

Deze salarissen zijn inderdaad te verdienen als je proces operator bent. Wel werk ik in de vijfploegendiensten, heb dus 29% extra bovenop mijn brutoloon. Ik werk dus ook met feestdagen, weekenden en nachten. Dat wordt nog wel eens vergeten,vandaar de ploegentoeslag. Ik heb ook 2 jaar moeten studeren om mijn Vapro diploma te halen,dus je krijgt het niet voor niks. Ook kun je jaarlijks doorgroeien door middel van functiejaren. Tevens hebben wij een winstdeling die elk kwartaal wordt uitbetaald. De functie van een procesoperator is het bewaken en sturen van een proces. Het is dus niet slecht verdienen zoals je ziet.

• Sandra

Oh ja ik wilde er ook nog aan toevoegen dat het voor ons juist helemaal perfect is dat hij in een ploegensysteem zit. Wij hebben namelijk ook drie kleine kinderen en ik heb mijn eigen bedrijf. Ik kan mijn eigen tijden indelen en dat is makkelijker als iemand in ploegen werkt. Als ik thuis ben is hij aan het werk en als ik werk is hij thuis. Voor ons is op dit moment een normale dagdienst erg onhandig. Verder vind ik het ook handig dat je niet speciaal vrij hoeft te nemen om naar een tandarts of dokter te gaan. Zo hou je allemaal extra dagen over. Het scheelt ook behoorlijk in de kinderopvang….Dus zo zie je maar dat een ploegensysteem ook voordelen kan hebben:))

• Cees

Ik werk bij een grote olieboer in de Botlek in Rotterdam. Mijn salaris was bij aanvang 2500 euro basis excl 30% continue. 8 jaar geleden. Hier komt nog een 13e en een 14 e maand.

Ik kan uitlopen tot ongeveer 3400 basis (+/-61.000 per jaar) Mijn leeftijd is 43 jaar, geen leiding gevende funktie.

Gr Cees….

• mikey

he,

in de rotterdam/botlek area is een startsalaris van 2000 netto voor een schoolverlater MBO of Vapro C wel gemiddeld.

gr..M

• kees

ben nu aan t studeren en weet wel dat je als een operator wel aardig wat centen kan verdienen.

• jeroen

Toen ik begon met werken in de industrie verdiende ik als startsalaris 2000 euro bruto ex ploegen en vakantiegeld e.d. . Hier hield ik dus 1700 netto van over. Zat toen op 90% van de salaris schaal. In vier jaar doorgegroeid naar 2800 bruto. Zit dus wel wat rek in. En als detacheerder kan je bij een overstap altijd snel wat meer gaan verdienen.

• pierke

mag ik vragen waar je werkt, knap salaris voor vapro A zonder veel verantwoordelijkheid…..daar wil ik ook wel werken

gr

peter