kan iemand mij helpen, met wat een beginner proces operator verdient? (netto)
dankje wel
Als je met basis tevens startsalaris bedoeld vind ik dit redelijk hoog maar zeker niet onmogelijk. Veel hangt natuurlijk af van opleiding en ervaring. Ik ken zelf wel een operator met vapro-c en die verdient netto zo'n €2300 . Is dan wel 33 jaar en heeft ongeveer 13 jaar ervaring. Daarbij komt dat hij geloof ik ook nog wat mensen aanstuurt.
Ik werk als proces operator bij een bedrijf met diploma Vapro A en 7 jaar werkervaring, ben 39 jaar en verdien 1950 euro netto, daarbij nog een dertiende maand en werk plus minus 33 uur per week, 7 dagen werken/5 dagen vrij.
Ik stuur geen mensen aan.
Othniel, ben jij in het bezit van een Vapro diploma?
Mijn vriend verdient 2106 ex 30% ploegentoeslag. Hij is 31 en werkt ongeveer 7 jaar voor dezelfde baas in 3 ploegendienst. Daarnaast 13e maand, 8% vakantiegeld, winstuitkering, sinterklaasuitkering en 4 keer per jaar (hoe noem je het ook al weer) als je je werk goed doet ook nog een extra bonus. Of te wel 43.000 bruto per jaar.
Toen hij net begon was het iets minder natuurlijk maar had hij netto zeker 33.000 tot 36.000 euro per jaar.
Succes!!
Dat zijn zeker goede verdiensten als je kijkt hoe zijn vooropleiding was. Ach we hebben niet te klagen. Hij stuurt (nog) niemand aan, maar kan dit wel met deze hoeveelheid werkervaring. Hij heeft ooit het aanbod gekregen om 1e man te worden maar dat heeft hij afgeslagen. (lang verhaal) Nu heeft hij gesolliciteerd en is de kans groot dat hij een andere functie gaat krijgen, zo niet in ieder geval loonsverhoging.
Het is in ieder geval leuk afwisselend en vooral goed betaald werk in vergelijking met andere banen met mensen zonder vooropleiding. Goede doorgroeimogelijkheden en in onze omgeving werkaanbod genoeg. (vandaar de goede verdiensten denk ik)
Gr. Sandra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?