Welk salaris met mbo opleiding en 7 jaar werkervaring?

• Marco

Goedemiddag allemaal,

graag zou ik van jullie willen weten wat voor een salaris volgens jullie redelijk is voor iemand met een mbo diploma en 7 jaar werkervaring. Ik ben 25 jaar oud en heb het diploma mbo ondernemer/ manager detailhandel behaald, vervolgens 5 1/ 2 jaar bij een oliehandel gewerkt (veelzijdige functie, taken: verkoop binnendienst, marketing maar ook verkoop buitendienst en transport en aflevering van producten). Sind 1,5 jaar werk ik als transportplanner bij een groot bedrijf. Het bedrijf geeft aan zeer tevreden te zijn met mij en zij bieden mij een opleiding midden management aan zodat ik vervolgens door kan groeien naar een andere functie.

Over een paar weken heb ik een werksituatiegesprek en aangezien ik niet weet of mijn salaris redelijk is of of ik meer kan vragen, hoor ik graag jullie mening over een redelijk salaris voor mij…….

Bij voorbat dank!

• kees

wat is je huidige salaris en wat bieden ze als je die opleiding hebt afgerond?

gr

• Marco

nu zit ik op 2218 euro bruto per maand en wat zij mij aanbieden als ik de opleiding klaar heb weet ik nog niet omdat ook nog niet bekend is welke functie ik dan in zal gaan vullen.

wat vindt jij hiervan?graag hoor ik ook meningen van anderen!

• kees

hallo,

je salaris lijkt mij niet slecht gezien je leeftijd. er staan hier ook veel mensen op die 10 jaar ouder zijn en zoiets verdienen. maar ik denk wel dat als je die opleiding besluit te gaan doen dat daar wel wat tegenover moet staan mbt salaris of secundaire voorwaarden. heb je bijv een auto van de zaak?

verwacht geen honderden euro's meer maar er moet toch wel wat tegenover staan.

groet.

• Marco

nee, ik heb geen auto van de zaak ofzo. gewoon 12 maanden loon zeg maar en reiskostenvergoeding. kees schreef:

• Marco

Wat vinden jullie (de rest van de lezers) hiervan?Graag lees ik jullie reacties! Bij voorbat dank!