salaris automonteur

• Johan

Goeiemorgen,

Netto zit ik op bijna € 1600,- Bruto € 2230,-. Dus ja, ik denk dat je wel behoorlijk meer kunt gaan verdienen. Ben zelf 1e autotechnicus incl APK. Wij zijn een allround garage. Laat de dealers maar die torenhoge uurtarieven rekenen. Daardoor krijgen wij het steeds drukker. Wij rekenen een uurtarief van € 50,- ex btw.

Als je werkgever iets met je op hebt, dan geeft hij je loonsverhoging.

Hopelijk kan je hier iets mee.

Groetjes en succes

• WV

Hey Henk,

Ik werk bij een universeel Bovag autobedrijf en heb alleen 2e monteur en wat cursussen (uitlijnen e.d).

Ik ben 30 jaar en verdien ongeveer E 1450,- netto

Dus naar mijn mening verdien je inderdaad aan de lage kant voor hetgeen jij aan diploma's hebt.

Of betaald mijn baas zo goed???

• sjonnie..XD

heey..:P

wat is dit voor een site..XD

ik vind dit best grappig;)

groeten sjopnnie

• balloe

ik ben een PRODUKTIEMEDEWERKER en werk in drie ploegen en verdien 1850 euro netto per maand + een dertiende maand,dus doe niet zo denigrerend over ons.het salaris van een automonteur is inderdaad te laag als je ziet wat hun bazen aan mij durven te vragen,schandalig!!!!!!!!!

• rens

zo balloe,

Je klinkt een beetje gefrustreerd! Zou ik ook zijn als ik productiemedewerker zou zijn…..

Het blijft ongeschoold werk dus dan kan je nog wel redelijk verdienen, maar dit heeft meer te maken met de toeslagen door de ploegendienst