uitvoerder

• wim

Hallo,

Ik ben nu 27 jaar en ben sinds een half jaar gepromoveerd van assistent uitvoerder naar uitvoerder. Ik verdien nu € 35.000 bruto per jaar. Ik ben zelfstandig Uitvoerder van een project van 90 woningen, en doe veel van de werkvoorbereiding zelf.

Als vooropleiding heb ik mts bouwkunde en zit in het tweede jaar van een KOB opleiding Bouwmanagment.

Verdien ik wel genoeg? ik heb in april een gesprek en wil me graag orienteren.

groetjes,

Wim

• kees

hallo,

het verbaast me elkekeer weer hoe “de bouw” hun salaris omschrijven.

bedoel niet de hoogte, maar nooit in bruto per maand, wat in je contract staat dus.

alleen: per jaar, loon, uur loon. er lijkt mijnsinziens dan geen zinnige opmerking te geven hierover.

ps. uitvoerder en werkvoorbereider tegelijk bij zo'n groot project.??????! …..

groeten

• wim

krijg jij nooit een jaarafrekening dan?

en ja werkvoorbereider doe ik erbij, projectleider doet ook werkvoorbereiding.

omgerekent is dit € 2700 per maand, over 13 maanden (vakantiegeld is 13e maand)

gr wim

• Rian

Hoi Wim,

ziet er denk ik keurig netjes uit.

heb je ook nog een leaseauto en eindejaarsuitkering?

op het salaris valt denk ik weinig op aan te merken. hoeveel jaar ervaring heb je?

• wim

nee, ik heb (nog) geen leaseauto, krijg wel goeie reiskostenvergoeding.

€ 500,- eindejaars indien niet ziek geweest.

5 jaar werkervaring, 4,5 jaar werkvoorbereider, half jaar uitvoerder.

• jan

lijkt mij ook zeker niet slecht deze regeling voor zo'n jong pikkie.

• kees

krijg jij geen loonstrookje/salarisspecificatie elke maand wim?. daar staat je brutto salaris keurig netjes op vermeld zoals dat bij iedereen zo is. je kan je jaaropgaaf niet zomaar door 12 maanden delen namenlijk.

gegroet