Salaris

• Sjaak

Ten opzichte van 2007 ben ik €100,00 op mijn salaris achteruitgegaan door het nieuwe belastingstelsel, ben benieuwd of dat bij meer personen het geval is!!

• jacco

Dan heb je waarschijnlijk een auto van de zaak?

• kees

tja, 100 euro er op achteruit..? is dit netto per maand.?

is wel veel ja, maar kan niet zomaar door de lease auto komen lijkt mij.

bijtelling is veranderd van 22% naar 25% als die 3% voor jou 100 euro is ben ik wel benieuwd wat dat voor bolide is dan…. maybach… ;-p

is zo moeilijkt te zeggen, hoe komt het dat jij er 100 euro op achteruit gaat dan sjaak??

groetjes

• jacco

twee derde komt zeker wel door de lease auto

het andere tientjes werk heeft te maken met de ww en de kleine belastingverhogint (verlaging belastingvrije voet).

Je zult voor ene deel in de 52% vallen neem ik aan.

Helaas leuker kan de belastingdienst het niet maken, makkelijker wel (zeggen ZIJ)

• niceguy

Misschien ook nog wel hogere pensioenpremie.

Er zijn zoveel oorzaken op te noemen maar 100 euro zonder andere cjfers is heel moeilijk om antwoord op te geven.

• auto

inderdaad auto van de zaak.

mijn bolide staat voor 33.000 als bijtelling. dit betekent dat ik netto 40 euro minder te besteden heb.

• niceguy

Dat is ten opzichte van vorig jaar.

Misschien pensioenpremie het kan zijn dat de premie omhoog is gegaan hangt van de branche af.

Jaarsalaris omhoog dus ook premie omhoog.

• kees

die auto is dus verantwoordelijk voor 40 euro, nou die 60 nog verklaren en we zijn er.

succes

• niceguy

Kan niks verklaren zonder info, auto meerkosten oke pensioenpremie oke weet het niet want ik heb voor de rest geen info.

Voorbeeld jaarsalaris was 30000 euro nu 35000 euro dus meer premie voor pensioen nu is de 100 euro wel verklaard.