Electromonteur

• Pedro

Hallo,

Loop al een tijd met de vraag rond of mijn salaris wel klopt.

Ben 1e monteur electro. Daarbij doe ik ook loodgieters werk en cv installatie.

En zit ik ook regelmatig op kantoor om diversen projecten uit te rekenen.

Heb nu zo'n iets meer als 15 jaar ervaring leeftijd 32 jaar. Salaris per 4 weken 1520 euro. Heb geen auto auto of dergelijke van de zaak.

Graag jullie mening of dit een beetje normaal is.

• richard

hallo pedro,

is dit netto of bruto?

netto lijkt het mij niet slecht voor een electro monteur, en met een auto van de zaak gaat er ook nog een boel af vanwegen de fiscalebijtelling. mits je prive rijdt.

• Pedro

Dit is netto per 4 weken.

• Jan

Als je geen problemen hebt met van huis zijn moet je eens proberen om offshore te gaan werken, heb je er 1000 euro bij netto en een half jaar per jaar vrij!

• jeff

Het is moeilijk om een offshore baan te vinden als je ervaring hebt, zou het ook graag willen, verdient goed zeggen ze.

• Pedro

Als je zo'n programma op tv ziet. Denk ik ook wel eens lijkt me wel wat. Maar je heb ook iemand thuis zitten die je ook wel eens wil zien. Nu heb ik ook wel eens weken er bij van 70 uur maar ben dan wel een s'avonds thuis (wel laat).

Maar nu weet ik nog niet of dit eenb beetje in het gemiddelden ligt.

• Jan

offshore is 2 weken op/af, dus 6 maanden per jaar thuis en dat is meer dan welke andere voltijd baan dan ook of je moet thuis werken.

En voor onervaren electriciens is er vaak plaats bij Heerema marine contractors, dat is dan wel 5 weken op/af maar ze betalen je offshore cursussen en staat erg goed op je cv, verdiep je er maar eens in en schrijf ze maar eens een mailtje!

• Bert

Met je ruim 1500 netto, doe je het in nederland niet verkeerd.

• ronald

ja, zo kan ik er ook nog een paar.. de vraag was of het salaris klopte, worden er gelijk opties gegeven voor het wisselen van baan.

je wilt toch gewoon weten of je voor jou huidige functie naar behoren wordt betaald niet wat zogenaamd veel beter betaald want dan kunnen we nog wel even door gaan.

ps, lijkt mij oog geen slecht salaris hoor gezien het werk.

groeten

• Jan

sorry ronald,

Het zal niet weer gebeuren.