Salarisindicatie Werkvoorbereider

• Anton22

Hoi,

Ik zou graag willen weten of mijn salaris marktconform is.

Ik heb vroeger altijd in de werkplaats gewerkt,maar nadat de hoofd werkvoorbereider ontslag had genomen, is mij gevraagd of ik deze functie wou overnemen.Wij zitten in de aluminium contructie's, dus serre's, kozijnen,balkonnen,lichtstraten, etc…

Ik heb hier 12 jaar ervaring in , en ben de drijvende kracht van de afdeling, aangezien de collega's ook nieuw zijn, en hier niet zo veel ervaring in hebben.

Ik doe eigenlijk bijna alles: binnendienst verkoop, projecten calculeren,autocad tekenen,alles uitwerken voor de productie, inkoop materiaal, etc…

Ik zit op dit moment 1 jaar op de werkvoorbereiding.Volgens mijn werkgever had ik al een prima salaris,en heb ik € 100,- loonsverhoging gehad.

Mijn salaris bedraagt op dit moment € 2250,-

Maar volgens mijn assurantiën tussenpersoon, verdien ik veel te weinig.

Wie kan mij een goede indicatie geven van wat mijn salaris hoort te bedragen ?

Mvg Anton

• Anton22

Ik was nog vergeten te melden,dat ik 38 jaar ben.

Mvg Anton

• Henk

Salaris is volgens mij inderdaad veel te laag …Ik ben ook werkvoorbereider (maar dan in de civiele techniek) en mijn salaris is momenteel € 3.350,-.

Ik ben moet wel zeggen dat ik al 10 jr in deze functie zit (32 jr oud) en HBO-geschoold ben.

Groet,

Henk

• Car

je salaris is veel te laag voor de verantwoordelijkheden die je hebt ,

ergens tussen 2500 en 3000 bruto

• Gijs

Hoi Anton,

Ik ben als projectleider werkzaam in een groot (800 man) bouwbedrijf. Als ik jou verhaal zo lees dan komen jou werkzaamheden wel zo,n beetje overeen met de werkvoorbeiders die ik aanstuur.

Deze allround - en zeer gewaardeerde - mensen zitten allemaal zo,n beetje tussen de 3400,00 en 3600,00 bruto per maand. Dit nog “op geleukt” met een fatsoenlijke auto van de zaak en een tantieme van gemiddeld 3000,00 p/j maakt jouw 2200,00 wel heel erg summier.

Tijd voor aktie beste jongen.

gr,

Gijs

• Richard