Werkvoorbereider Salaris

• amsterdamse

Hoi,

Ik heb even een vraagje want heb namelijk nogal een discussie betreffende mn salaris;

Ik werk bij een grote aannemer die in de utiliteitsbouw zit als werkvoorbereidster. Ik heb mijn mbo bouwkunde afgerond en heb bij mijn huidige werkgever 2 maal stage gelopen (ze weten dus wat ze in huis halen)

Nu werk ik er vanaf maart 2007 en ben inmiddels 22 jaar

Mijn salaris bedraagd 1900 bruto per 4 weken en heb ook een 14e periode. Heb 43 vrije dagen in een jaar en goed secundaire arbeidsvoorwaarden.

Nu is mijn vraag is dit conform de markt? Zit ik beneden het gemiddelde of juist erboven?

Heb overigens geen auto van de zaak! Wie wel als aankomend werkvoorbereider?

Laat even een berichtje achter! Alvast bedankt!

• menno

Volgens mij kom je dan aan een brutojaarsalaris van E 28.728, inclusief 8% vakantiegeld. Dat is een zeer behoorlijk inkomen voor iemand van 22 met MBO opleiding! Maar zoals al vaker gebleken is in dit forum, de bouw betaalt heel goed.

• Amsterdamse

De bouw vind ik zeker geen sector die goed betaald hoor!

Je zal er igg niet rijk van worden!

Maar jij bent dus van mening dat ik niet mag klagen, ok!

Misschien nog meer meningen en ideeen?

• niceguy

Ik denk dat het wel degelijk een goed salaris is en de bouw is een van de betere sectoren wat betreft salarissen.

Je bent ook pas 22.

• Hans

Nou, de bouw betaald helemaal niet slecht, het is ook een sector waar je mogelijkheden kan krijgen om je te ontwikkelen (afhankelijk van je eigen capaciteiten). Ik ben begonnen na de MTS met 3000 gulden bruto en binnen 8 jaar was dat gegroeit naar iets meer dan 3000 euro. Schathemeltje rijk wordt je daar niet van maar in welke sector wordt je dat wel als mbo'er in loondienst?

• Mark

In de automotivebranche is ook een goeie boterham te verdienen als MBO-er, als je maar uit de werkplaats blijft, dus ga voor een commerciële functie. Ik 32jr, 4250 bruto/mnd, auto regeling, telefoon, etc., etc.

• Amsterdamse

Mensen!!!

Ik heb een nieuwe baan!!!!!

Ik ga €2250 per 4 weken verdienen!

En krijg een auto van de zaak tot ongeveer €26000.

Niet slecht lijkt het me!!!

Mag dus volgens mij voorlopig niet meer klagen ;)

Bedankt voor de reacties!

• Hans

Goed gedaan, gefeliciteerd!