Belastingteruggave

• Hendrik

ja inderdaad grappenmaker…..je hebt meer betaald, maar niet aan inkomstenbelasting. Zonder die hypotheek zou de inkomstenbelasting namelijk ven hoog zijn. Dus ff-en nadenken en oh ja zeggen.

• menno

jeetje Hendrik, je snapt er helemaal niets van. Blijf jij maar lekker geloven dat je extra inkomsten van de staat krijgt. Hopelijk ben je beter in andere dingen.

• Hansie

Je hebt Hendrik en je hebt mensen die het snappen.

• niceguy

Verdorrie krijg ik van mijn baas geen loonsverhoging die vindt dat ik nu door de teveel betaalde inkomstenbelasting al genoeg salaris verhoging hebt gehad fijn hoor zulke topics.

Dus toch meer dan de politie met hun %.

• Jan

Die menno is niet zo slim als ie denkt.. Hendrik snapt het wel.

• Piet

Hendrik, wie snapt het hier nu niet???

• uwbestevriend

je brutosalaris min de zogenaamde ‘aftrekposten’ is je belastbaar inkomen. je belastbaar inkomen is het bedrag waarover je feitelijk belasting moet betalen. zonder speciale omstandigheden is je brutoinkomen gelijk aan je belastbaarinkomen.

jou vraag zou eigenlijk moeten zijn: hoe hoog zijn je ‘aftrekposten’. bv:hypo-rente 5000euro x 40% schaal = 2000 euro. ‘krijg’ je van de belatingdienst. je kan beter zeggen de belastingdienst vind dat je 2000euro te veel heb betaald.

• niceguy

Was ook maar een geintje hoor moet kunnen dacht ik.

• jacco

goedkoop he, geld lenen……….en dan denken dat je een korting krijgt omdat je

“belastinggeld” terug krijgt……..

Geen geld lenen, daar word je beter van!