bedrijfsleider verfgroothandel

• wilco

Ik ben zins een jaar bedrijfsleider bij een verfgroothandel.Na chauffeur,magazijnmedewerker en vertegenwoordiger nu dus bedrijfsleider.

Ik ben verantwoordelijk voor 3 chauffeurs, 3 binnendienstmedewerkers en aansturing over 2 vertegenwoordigers.Ook ben ik verantwoordelijk voor de inkoop van het filiaal waar ik werk.Aangezien wij geen cao of iets dergelijks hebben ben ik toch nieuwsgierig wat ik ongeveer zou moeten verdienen.zijn hier mensen die daar een idee over hebben.

Ik hoor graag uw mening.

Wilco

• Car

leeftijd ?

opleiding/ervaring?

aantal uren?

tussen 2500 - 3000 bruto minimaal

• wilco

mijn leeftijd is 35 jaar.ik heb een mavo d opleiding en bij diverse groothandels gewerkt/bij de verfgroothandel heb ik intern de zaken geleerd omdat hiet veel vakkennis bij komt kijken.

nu bijna 8 jaar bij deze werkgever in dienst

ik draai gemiddeld zo,n 45 uur per wek buiten de interne vergaderingen ed.

ook af en toe nog relatiebezoeken.

• Car

wat verdien je nu ? bruto/netto ,,eindejaars/bonus etc?

• wilco

bruto weet ik zo even niet,maar netto houd ik €1450 over.daar is wel netto €160,- van de zakelijke auto als bijtelling prive rijden af.

verder geen bonussen of in die trend.

• smikkel

Dit is niet een dijk van een salaris, volgens mij mag je minimaal 1850- tot 2000 euro per maand verdienen aangezien je veel verantwoordelijkheden heb

succes met je onderhandelingen

• Hendrik

Laat me niet lachen… we hebben het hier over iemand die mavo d geschoold is en dan zeker 1800 euro netto betalen. Whats next…..de vuilnisman 4000 euro bruto geven.??? doe ff-en normaa en wees reeel.

• menno

Dat zal zo'n 2300 - 2400 bruto per maand zijn, lijkt me redelijk marktconform, maar niet overdreven veel gezien de functie.

• car

Wat heeft mavoD scholing hiermee te maken ? Hendrik? ,waarschijnlijk heeft wilco binnen dit bedrijf al heel wat trajecten meegemaakt ,en kent het bedrijf daardoor van A tot Z ,(en is daarbij van onschatbare waarde voor dit bedrijf) .

Daar mag minimaal een modaal salaris tegenover staan .en gezien zijn verantwoordelijkheden mischien meer dan dat.

Ben benieuwd welke “”scholing “” jij hebt gehad .

Gezien jouw vraag en (vooral) de reacties in vorige topic over belastingteruggave,schat ik jou ook niet bijzonder hoog in .

• marcel

ligt ook een beetje aan de cijfers van de groothandel natuurlijk……salaris aanpassen doen ze bij GoedHuys verf ook………..

hoe meer je verkoopt………hoe hoger je salaris……..lijkt me ook motiverend werken

groet

marcel