Autoverkoepr

• Andre Buitenwijk

Kreeg een aanbod als verkoper van auto`s bij eenofficieeldealer.

Aanbod 1900 bruto + auto v/d zaak en evt bonus tussen de 300-500 bruto per maand.

Moeten zo`n 300 auto verkocht worden met z`n tweeen.

150 per persoon, + alle verzekeringen,stockauto`s financieringen, leasecontracten ect ect.

Er heerst een hoge prestatiedruk, plus al het reilen en zeilen in de showroom moet je zelf regelen, foto`s maken van auto`s, op internet plaatsen, afstoffen, administratieve werkzaamheden ect ect.

Er moet koopavond en donderdag avond worden gewerkt, en enkele koopzondagen per jaar.

Ik ben 28 jaar, mbo gehaald, bezig met mijn HBO (bedrijfskunde)

Een hoop ervaring in de verkoop, maar ook meerdere facetten binnen een autobedrijf.

Ik vind dit eigenlijk gewoon een laag salaris, kan iemand die mening delen? of heeft iemand andere ideeen?

• CC

is een belachelijk laag salaris(gezien de Targets ,en uren die je maakt ) ,maar redelijk normaal in die branche,

• Maarten Kuypers

Hangt van segment af. Ik verkoop zelf auto's in het premium segment en verdien 4400 bruto vast en dan nog ongeveer 7500 bruto op jaarbasis aan bonussen. Ik ben 32 jaar oud, uiteraard een auto van de zaak, etc., etc. Ik zou zeker even verder kijken.

• lolbroek

Ga jij je fabels lekker thuis vertellen om indruk te maken…….hahahaah 4400 vast salaris voor een verkopertje,,,LAAT ME NIET LACHEN

• Maarten Kuypers

Wat een vreemde reactie?! Ik zou bijna denken dat je jaloers bent?!