Wat bepaald salarisverhoging bij salarisgesprek einde jaar?

• Johan

Wat bepaald salarisverhoging bij het salarisgesprek einde jaar?

Ook ga ik binnenkort een huis kopen, zou de werkgever als hij dit weet hierop ook de salarisverhoging bepalen, ik hoop dat iemand me er wat over kan vertellen.

BVD.

Groetjes Johan

• John aarts

Nou, ik kan je een ding zeggen: een baas gaat jou echt niet geld erbij geven omdat jij zo nodig een huis wilt kopen.

Komt misschien wat bot over maar als jouw baas dat wel gaat doen kom ik bij jullie werken.

• menno

Inzet, motivatie, resultaat, bedrijfswinst, inflatie e.d. zijn zaken die een salarisverhoging kunnen rechtvaardigen.

Een huis kopen gelukkig niet. Huiseigenaren zijn al erg bevoordeeld in dit land, moet niet nog gekker worden haha

• bernard

Sorry hoor, ik vind het wel een erg naieve gedachte . Waarom zou een baas hiermee rekening moeten houden?????

Inzet, motivatie, resultaat, betrokkenheid en nog meer positieve eigenschappen, dit zijn dingen die tot eventuele salarisverhoging KUNNEN leiden.

• Car

Ook ga ik binnenkort een huis kopen, zou de werkgever als hij dit weet hierop ook de salarisverhoging bepalen,

??

ik denk dat als je werkgever deze domme vraag leest ,hij je een salarisverlaging geeft.

• jeroen

Hi Johan,

ik vind dat helemaal niet zo een gekke vraag. Zelf heb ik eind van het vorige jaar een gesprek met mijn manager gehad over salarisverhoging ivm aankoop huis en ik je vertellen dat ik (oa daardoor) een salarisverhoging heb gekregen van 10%

Als je het idee hebt dat je wat waar bent voor het bedrijf dan mag je gerust wat extra's vragen. Voor de gein heb ik toen ook tegen mijn manager met een gekke bek gezegd : ‘wat kost het het bedrijf om iemand nieuw in te werken?’ Dat werkt top :-) succes!