15% meer salaris??

• Sjors

Op de site van W+R staat onderstaande oa bij de vacatures

15% hoger salaris;

TOPauto (zonder eigen bijdrage);

Alleen met de eigen bijdrage heb je het al over 400 euro

15% meer salaris, in mijn geval 450 euro

Een salarisstijging van zomaar bijna 1000 euro!

Te mooi om waar te zijn??

• Berry

Ik geloof nooit zo in dit soort praatjes…

• Hein

Ik zou daar toch een gezonde twijfel over hebben, 15% salarisverhoging kan niemand ongezien waarmaken. In mijn geval zou dat ook op goed 450 euries uitkomen, geloof mij dat W en R dat niet kan waarmaken. Er zullen wel de nodige addertjes onder het gras zitten.

Bel ze anders eens ;-)

• Berry

Ik ben wel zelf door een jobhob en goed onderhandelen van 2250 naar omgerekend 2800-3000 gegaan… maar dat is niet via zo'n 'gegarandeerd praatje gegaan.

Toch zo'n 25% als ik van de 2800 als laagst uitga…

Zoals Hein al zei: ben benieuwd wat er achter zit… niemand is zo stom om dit te garanderen aangezien ze het vaak niet waar kunnen maken.

• niceguy

Topauto zonder eigen bijdrage?????

• bert26

ja tuurlijk geen probleem, gewoon niet prive gaan rijden.

• bert26

a

• Sjors

Op de site staat:

Topauto zonder eigen bijdrage.

Meteen vanaf dag één rij je in een topauto. Zonder eigen bijdrage. Want die betaalt WR.

• niceguy

zo tuurlijk is dit niet je moet wel degelijk zelf dan de kilometers bijhouden dus niet even naar een pretparkje gaan of boodschappen mee doen en zo zijn er nog wel veel meer dingen waar je op moet letten ik zou het niemand aanraden dit te doen maar een ieder mag daar zijn eigen keus in maken.

• niceguy

Die betaald wettelijk de werknemer en wordit direct ingehouden van je salaris.