administratief medewerkster

• maud

Hallo,

Sinds twee jaar werk ik als administratief medewerkster bij een vastgoedinrichter.

Mijn werkzaamheden bestaan uit:

Factureren

Debiteuren- Crediteuren beheer

Bankboeken

Ondersteunende werkzaamheden van de verkoper en projectleider, dit bestaat o.a.uit het inkopen van diverse producten en offertes maken.

Hiervoor heb ik zes jaar administratief werk binnen een autobedrijf gedaan.

Ik heb bij die werkgever een cursus basis kennis boekhuiden gedaan omdat ik geen relevante voor opleiding heb.

Dus dit werk heb ik voor een groot deel in de praktijk geleerd.

Ik ben 35 jaar en werk 24 uur.

Mijn salaris bedraagt € 1.350,00 bruto per maand.

Ik bouw géén pensioen op.

Graag zou ik een vernemen of dit een goed/ passend salaris is voor mijn functie.

Alvast bedankt voor reactie, groet Maud

• joyce

Hoi Maud,

Jouw salaris is omgerekend naar 40uur p.w. 2250 euro, dat is voor een behoorlijk bedrag voor deze functie. En al helemaal voor iemand zonder diploma.

Als ik zou zeggen dan schat ik dat de gemiddelde mbo'er voor deze functie ong 1800/2000 euro krijgt.

mvgr. Joyce

• maud

Dank je wel voor je reactie Joyce.

Ik ben ook zeker niet ontevreden hoor, bij mijn vorige werkgever verdiende ik veel minder en waarschijnlijk zat ik daar op een meer ‘passend’ sallaris.

Het is wel eens leuk/prettig te horen waar je ‘staat’ kwa salaris.

• Cati

Ik ben ook werkzaam als administratief medewerkster op de boekhouding en doe o.a. factureren, projecten invoeren, banken boeken, betalingen, facturen inboeken en doe diverse ondersteunende werkzaamheden voor de controller. Ik ben net als jij 35 jaar en heb een afgeronde MBO opleiding (niet in deze richting) 10 jaar werkervaring in boekhoudkundige functies en verdien € 1600,= bruto per maand voor 24 uur en bouw wel pensioen op.

• piet

Sorry Cati, maar bijna 2700 bij een 40 urige baan?? Is wel erg veel. Ik denk dat die 1350 erg reeel is.