Salaris??

• car

waarom heb je een auto v.d zaak ???

je zou netto 1100 a 1200 over moeten houden naar mijn idee

auto v.d zaak word via je loon verrekend ??

• joyce

Faith,

Wat is nou je brutoloon eerder vertelde je me dat je 1640 had, en op 15.11.07 vertel je dat op je loonstrook staat basissalaris 1752,–

Hoe dan ook 1640 of 1752 voor 4 dgn is zeker niet slecht.

( is omgerekend toch 2000 of 2190 br. p.mnd)

Hoewel ik niet snap waarom je gezien jouw taken een secr.opleiding volgt en waarom jij een auto vd zaak hebt…

Maar goed dat terzijde.

• Faith

Mijn baas is mijn vriend geweest vandaar die auto. Ik zei inderdaad € 1.640,- had nu even een andere loonstrook gepakt. Maar hoe kan dat nou dat ik maar onder de 1000 netto krijg. Ik doe in princiepe alles op kantoor behalve de lonen waarwschijnlijk ook wel erg te merken. Maar waar moet ik naar kijken naar het bruto basissalaris of minimum loon

• Job

Ik denk je je baas, maar weer je vriendje moet maken…!! pffffffffffffff een auto van de zaak omdat de baas mijn vriendje is geweest…het moet toch niet erger worden.

• car

een auto van de zaak omdat je baas je vriend is geweest ,en moet je daarvoor nog bijkomende werkzaamheden verrichten ?

ga effe een andere baan zoeken is mijn advies,waar je beloond gaat worden naar wat je waard bent

“”Ik doe in princiepe alles op kantoor behalve de lonen waarwschijnlijk ook wel erg te merken. “”

is inderdaad te merken , Typen doe je in princiepe ook wel ?

ik vind dit wel een van de toppers van 2007 op dit prikbord

• Faith

Weet je wat het punt is je geef niet zomaar iets op waar je het voor de rest naar je zin heb, je weet nooit waar je terrecht komt!!!

(Typen doe je in princiepe ook wel ?)

(ik vind dit wel een van de toppers van 2007 op dit prikbord) Is dat sarcastisch bedoeld??

• Job

hahahahhahaha we hebben hier niet met de slimste te maken!

• Faith

Heb je het over jezelf?? haha zielig hoor. De meeste mensen die zo'n opmerking maken zijn zelf zo!!! Geef niet hoor weet zelf beter. En ga lekker ergens anders kinderachtig doen, want meer schijn JIJ niet te kunnen!!!!

• joyce

Faith ze hebben het over je slecht nederlands, van iemand die net klaar is met de secr.opleiding verwacht je beter….

Het verschil tussen Netto en Bruto is persoonlijk, denk aan bv. auto vd zaak, spaarloonregeling, levensloop, pensioen, maar ook wettelijke afdrachten zoals zw, wao etc. etc. dit alles verlaagt je nettoloon.

gr. Joyce

• car

“”Weet je wat het punt is je geef niet zomaar iets op waar je het voor de rest naar je zin heb, je weet nooit waar je terrecht komt!!! “”

komop,,,Have a little bit of Faith !

een beetje meer zelfvertrouwen ,en je komt er wel .

als je het voor de rest naar je zin hebt ,

je moet voor jezelf uitrekenen wat die auto je netto waard is p/mnd,bijv.200 euro ,dus als je in een andere functie 1200 netto of meer kunt verdienen (zonder auto)hoef je pas te gaan nadenken over wisselen van werkgever