Salaris??

• Faith

Ik heb een vraag en hoop een antw te krijgen van iemand die misschien in hetzelfde schuitje zit. Het gaat om wat ik verdien!! Erg weinig vind ik. Heb sinds kort mijn diploma voor secretaresse gehaald op het albeda college ik werk 4 dagen en zit nog onder de € 1000,- heb 5 jaar ervaring. Graag zou ik willen weten wat een beetje een redelijk salaris is. Ik hoop gauw wat te horen

• Marcel

Netto of Bruto?

Werk je als secretaresse?

Leeftijd?

• Faith

Netto € 950,- ongeveer ik ben 25 jaar en werk er al 5 jaar Er staat op mijn loonlijst administratief maar ben secretaresse

• joyce

Wat zijn je taken? Je hebt net je diploma behaald, wat had je hiervoor als opleiding? Zijn je taken sinds je diploma gewijzigd?

Wat is je bruto salaris, netto is altijd moeilijk te vergelijken.

• Faith

mijn taken heb alles wel gedaan facturatie, bonnen maken, bellen naar uitvoerders. Het is een steigerbouw bedrijf! ik heb nog steeds dezelfde taken soms doe ik dingen die ik anders nooit doe. bruto € 1.640,00 maar netto blijft daar € 950,00 van over en dat verdien ik.

• klaas

Lijkt mij een passend salaris!

• hans

Dus geen secretaresse maar adm medewerker.

• Isis

1640 bruto en 950 overhouden? Hoe kan dat?

• hans

auto van de zaak

• Faith

Er staat op mijn loonstrook minimumloon € 1.215,00 en basissalaris € 1752,00. Ja heb auto van de zaak