strafblad

• jos

Hallo ik heb een strafblad ben me aan het soliciteren voor een booreiland heeft dat invloed weet iemand dat?

• henk

Ligt eraan wat voor strafblad natuurlijk, maar probeer het eens op het prikbord van de offshore pagina

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=981

• harko

ligt er inderdaad aan wat je gedaan hebt. Ik heb zelf ooit (6 jaar geleden) een snelkraak gedaan bij een bankfiliaal. Ik heb daar zelfs 6 maanden voor moeten zitten! Het heeft bij mij overigens geen invloed gehad, werk nu sinds drie jaar bij een bouwbedrijf.

Suc6

• joyce

6mnd voor een snelkraak bij een bank? Is dat niet wat weinig.

Ken iemand via, via die alleen een vluchtauto bestuurder en echt niet wist wat men van plan was (is bewezen) en die heeft al iets van 9 mnd gehad….

Ik zou zeggen ligt heel erg aan je wát je gedaan hebt, en je functie, en het soort bedrijf.

• menno

Klinkt bijna alsof je verontwaardigd bent dat je 6 maanden hebt moeten brommen….

Wij gewone brave burgers vinden dat uiteraard nog veel te weinig, 6 maanden.

• menno

Wat staat erop, op je strafblad? Geweldsdelict? Zou ik je nooit aannemen op een booreiland (kleine omgeving). Vermogensdelict? Hmm, misschien, maar of je toekomstige collega's blij zijn met een voormalige dief in hun midden…..

• henk

Ben je wel eens op een booreiland geweest , Menno?

• hans

Jos,

In principe heeft dit geen invloed omdat je dit niet op hoeft te geven ook wordt er geen bewijs van goed gedrag gevraagd dus geen invloed.

Ik zou dit dus ook niet vermelden dit zou wel eens nadelige gevolgen kunnen hebben dan en ja dan heeft het wel invloed.