administratief logistiek medewerker

• antoon

Dag, ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek bij een metaalgroothandel in het Westland.

De werkzaamheden zijn:

- afwikkeling handelstransacties

- planning transporten nationaal/internationaal

- alle verdere voorkomende werkzaamheden

MBO+ nivo, met kennis van Engels, Duits en veel softwareprogramma's.

Wat kan ik voor deze functie bruto per maand vragen? Het is een fulltime functie en ik heb 10 jaar ervaring als planner (productie, dus geen transport). Ik verdien nu 2450 bruto per maand, ben 35 jaar. Kan ik hetzelfde bedrag in mijn nieuwe functie vragen? Ik denk zelf dat het te hoog is voor een functie op mbo nivo.

• menno

Lijkt me zeker niet te hoog, die 2450 p/m! Denk idd dat je nieuwe functie ook op zoiets uitkomt, misschien iets hoger.

• Isis

Ik zou het durven vragen.

• antoon

Bedankt, ik dacht altijd dat de salarissen op mbo nivo tussen de 1600 en 2000 bruto lagen. Was dus bang dat ik veel in moest leveren voor deze nieuwe job. Maar ik ga het er zeker op wagen. Het lijkt me nl een erg leuke baan.

• jose

Dat zijn de verhalen van de HBO ers, MBO salarissen zijn vaak niet zo gek ook mede omdat een MBOer zijn neus niet optrekt voor wat taken erbij die niet onder zijn opleidingsnivo vallen.

Sommige mensen met hogere opleidingen zijn nog wel eens wat omhooggevallen en verpesten het steeds meer voor de rest.

(Lees sommige)

• armand

Hallo

ik ben sinds kort werkzaam als magazijn medewerker, ik doe daar het administratieve werk en ik loop orders, tevens meld ik de goedren aan voor transport.

ik heb geen gedegen opleiding hier in, mijn leeftijd is 19 jaar.

mijn salaris is geindexeerd naar de kleinmetaal cao op € 730.—

ik ben van mening dat dit te laag ligt, maar kan mijn gelijk net krijgen.

heeft iemand een idee wat het minimum loon in deze branch is?

Bijvoorbaat.

Armand

• Isis

Geen diploma: minimumloon

VMBO diploma: 810 per maand

Niveau 2 diploma: 884 per maand

Niveau 4 diploma: 994 per maand