Welke salarisverhoging heb je gehad?

• Peer

Goedemorgen,- middag of -avond,

Ik ben benieuwd wat jullie zo gemiddeld aan salarisverhoging krijgen. Is dat ‘tientjes-werk’ of zijn er onder jullie personen die extreme verhogingen gehad hebben. Zo ja, op grond waarvan? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Brand los! Ik ben zeer benieuwd!

Groet,

Peer

ps. Zelf heb ik er van 2006 naar 2007 E 200 bruto op vooruit gegaan.

• peter

hoi,

Ik na 1jr 100 euro bruto, dus netto inderdaad maar tientjes werk!

groeten,

Peter

• jacco

ben er in het jaar 2007 Bruto 284,00 op vooruit gegaan.

• roel

op 1 jan 2007, 300 euro. Voor dit jaar moeten we nog in onderhandeling

• Hein

Sinds begin dit jaar net geen 400 euro, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat ik ook van wg ben veranderd. Nauwelijks hoeven te onderhandelen, zij wilden mij graag hebben.

Overigens ga ik ook eigenlijk niet in onderhandeling over salarissen, het bod moet meteen goed zijn anders begin ik er echt niet aan.

Overigens zal de salarisverhoging “normaal” niet veel meer zijn dan een procent of 3.

• harry

ik heb een salarisverlaging gehad op mijn werk van 200 euro in de maand omdat ik teveel uur tijdens werktijden op deze site uit mijn nek zat te lullen. DUS MENSEN PAS MAAR OP!

• Alicia

hoi,

€ 100,00 bruto erbij gehad vorig jaar.

Gr. Alicia

• Gert

Ik zit niet vast aan een cao met schalen ed, en zit in een branche met schaarste. Dus heb ik strak onderhandeld en tussen de regels door gedreigd met opstappen. Dit leverde me 21% loonsverhoging op!