salaris tegenbod

• Peter237

Hallo

Ik had een bod gekregen bij een grote multinational voor een functie in de IT organisatie. 9 jaren relevante werkervaring, en ik ben nu 35 jaar.

Eerste bod:

EUR 3800 - bruto per maand, heb ik afgewezen

Tweede bod:

EUR 4000 bruto per maand, heb ik afgewezen

Derde bod:

EUR 4200 bruto per maand. Nu ben ik via een werving en selectiebureau te weten gekomen, dat de multinational voor deze functie maximaal EUR 4600 bruto per maand betaalt.Vraag: is het verstandig dat ik nu een tegenbod doe van EUR 4400, of verspeel ik nu mijn geloofwaardigheid. Het bedrijf heeft nu immers al 2 x keer het bod verhoogd.

• Jari

Tja, ……blijft een persoonlijke keuze. Is het niet op te leuken met andere arbeidsvoorwaarden…

Zelf zou ik niet op zo'n bedrag voor 200 E het al te moeilijk laten worden. is er een verhoging af te spreken voor over 6 maanden?

• Peter237

Het bedrijf heeft een CAO, dus het zal moeilijk worden om persoonlijke voorwaarden arbeidsvoorwaarden te regelen.

Ik heb nu aangegeven dat ik het aanbod accepteer.

Ik heb de PZ manager gevraagd of het mogelijk is om het afkoopbedrag van mijn lease auto te verhogen. Bovendien aan mijn directe manager gevraagd of ik binnen een jaar een switch mag maken binnen mijn vakgebied, om zo mijn marktwaarde te verhogen.

Dus nu maar afwachten of beide wensen in vervulling gaan….