Secretaresse/assistente

• Maggie

Hoi allemaal,

Ik werk nu anderhalf jaar als assistente (secretaresse). Ik zou eens willen weten wat andere van mijn leeftijd verdienen…. ik ben 24 jaar. heb inmiddels een vast contract en verdien nu bruto per maand € 1.500,00. Ik krijg een dertiende maand en een bonus, mits er genoeg winst wordt gedraaid (dit is dus niet zeker).

Verder maak ik afspraken, werk dictaten uit, beantwoord de telefoon, werk dossierinhoudelijk. Zorg voor de administratie van mijn team. Ik doe betalingen en doe de agendering. Verder doe ik nog veel meer dingen, maar dat is niet zo belangrijk.

Graag zou ik van iedereen horen hoe zij hier tegenaan kijken en wat iemand anders verdient. In januari hebben we weer gesprekken over de salarissen en ik zou graag willen weten hoeveel ik bij kan vragen.

Gr. Maggie

• hans

24 uur of 32 uur per week

• Suzan

Maggie dat is niet zo eenvoudig te zeggen. Een beloning hangt van veel meer zaken af, zoals de branche, grootte van de onderneming, verhouding vrouwen/mannen, locatie etc. Globaal genomen heb je een zeer behoorlijke waardering gezien je leeftijd en de functie (niet al te zwaar)

• Maggie

40 uur

• Maggie

Belangenbehartiger is de branche…..zakelijke dienstverlening. 7 vestigingen in nederland ik zit Tilburg. mannen en vrouwen is ongeveer gelijk omdat ik met een schaderegelaar samenwerk. Elke schaderegelaar heeft een eigen assistente.