Verkoper ...salarissen?

• jan bakker

Vraagje………..hoeveel verdienen verkopers in de retail bij de verschillende branches. Ik ben net aangenomen bij een bedden zaak. Salaris 3300 euro bruto per maand ex bonussen…beperkt-

Is dit normaal

• otje

Dit lijkt me erg hoog voor een verkoper. Geef je leiding? Is het salaris incl onregelmatigheidstoeslag en overwerk?

• jan bakker

Hoi Otje,

het is een salaris gebaseerd op een 37-urige werkweek)overuren worden betaald.

Geef geen leiding. En ga vaste tijden werken dus geen onregelmatigheidstoeslag.

Ik weet natuurlijk ook wel dat het veel is. Maar ja goed onderhandelen doet wonderen.

Ik heb er zin in!

gr

• jan bakker

o ja moet wel elke zaterdag en zondag werken en dit is wel inbegrepen in het salaris.

groetjes

• Herman

Kijk, nou wordt ‘t wat anders. Vond ook al dat ’t erg hoog lag, maar met zaterdag en zondag werken is't een redelijk salaris denk ik.

Buiten dat nog relatief veel voor een 37 urige week. Goed onderhandeld dan…

• otje

Dan kan het idd wel kloppen en is het natuurlijk nog wel gewoon een goed loon. Veel succes!

• kees

in de bedden branche?. beterbed of de (water)beddenconcurrent.

in de retail-sales verdien je meestal wat je waard bent. zelfstandig nieuwe markten aanboren (sexindustrie daar maken je heel wat kilometers op bedden). maar ja. een bed verkoopt meestal zichzelf. laat het bed het woord doen.