Starter + aanbieding

• Bunjamin

Beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik ben net afgestudeerd aan de universiteit voor de opleiding bedrijfseconomie. Veel werkervaring heb ik niet.

Ik heb een aanbieding ontvangen van een detacheringsbureau. Kunnen jullie (de meer ervaren personen) misschien aangeven of de aanbieding reeel is?

Aanbieding:

- 2200 euro bruto p/mnd

- Telefoon van de zaak

- Auto van de zaak

- Direct een contract voor onbepaalde tijd

- Studiekostenvergoeding

- 25 vakantiedagen + 5 bonus+ 5 die je kan inkopen p/jr

Dit zijn de belangrijkste voorwaarden. Wat vinden jullie ervan?

• joyce

Wat worden je taken, grote bedrijf, soort bedrijf etc. Je leeftijd.

Heb je ook iets besproken over je salaris van volgend jaar? Zou zeker nu al regelen dat je dan min. 2500 hebt.

Ook nog ATV dagen neem ik aan?

Wat ze bieden vind ik mwa niet echt slecht zeker niet goed. Je kunt ook nog denken in bijdrage pensioen, ziektekosten etc.

suc6 laat je weten wat het geworden is?

• peter

Hoi,

helemaal met Joyce eens, probeer er 2500 van te maken.

Je auto gaat je ook wat euro's kosten, als het aan de regering ligt zelf 25% bijtelling vanaf 2008!

Heel reeel hoor die 2500!!

• hans

moet je je lease wagen laten staan en een eigen auto aanschaffen ben je van de discussie van fiscale bijtelling ook weer af trouwens het is een luxe een leasewagen je kan zelf kiezen om dit niet te doen.

Dus leasewagen kst ook nog centen ja wat wil je dan dus dit kan je niet meenemen met je salaris.

• hans

fiscale bijtelling mag zelfs van mij nog wel hoger worden hoor

• Herman

Hou eens op Hans………..waarom moeten de leaserijders nog meer benadeeld worden??? Echt een opmerking van niks…………

Ik zou overigens ook wat hoger inzetten, als ze je graag willen hebben gaan ze wel mee!

• hans

leg mij eens uit nog meer benadeeld of is het minder bevoordeeld

• hans

2200 euro bruto p/mnd

- Telefoon van de zaak

- Auto van de zaak

- Direct een contract voor onbepaalde tijd

- Studiekostenvergoeding

- 25 vakantiedagen + 5 bonus+ 5 die je kan inkopen p/jr

Vindt dit een mooi voorstel

Scheelt weer een thuis aansluiting voor de telefoon

en scheelt voor de auto weer onderhoud wegenbelasting en verzekeringen dus zo slecht is het niet.

Voordat er dadelijk hier weer vragen over komen ik rijd niet in een wagen van de zaak gewoon prive auto en zakelijke kilometers declareer ik gewoon.

Werkgever wil dit graag anders maar ik niet heb daar gelukkig een keus in.

• Joop

Nou, ik vind het mager om exact te oordelen, hoe is het idd met (premievrij) pensioen, wat voor taken exact, wat voor prijs valt de auto en zit daar nog een eigen bijdrage bij, wat houdt de studiekostenvergoeding in. Bonussen/targets?

Met de info die er nu is lijkt me de 2200 mager. Met je vooropleiding moet er toch meer inzitten, het contract voor onbepaalde tijd spreekt dit natuurlijk ook uit.

• BAS C

Voor een startende WO'er is het salaris aan de lage kant. Als zij 2200 bieden dan moet jij 2400 vragen