Looneis

• Bruno

Ben zelf al bijna anderhalf jaar werkloos. Me uitkering is voldoende om mee rond te komen. Klus ook nog wat bij doordeweeks. Ik krijg ook nog allemaal subsidies van de regering o.a. voor me huur. Ik zie voorlopig dan ook geen reden om weer te gaan werken, het verschil is zo klein, althans netto! Bouw zelfs gewoon pensioen op!!

Ben benieuwd of er nog andere zijn die het net zoals ik hebben geregeld?

• Thomas

Ik ken ze gelukkig niet, maar probeer eens iets van www.lamzak.nl

• Isis

Een uitkeringstrekker zoals ‘Bruno’ zou nooit op deze site zitten. Vooral niet als je zijn reactie leest op een andere discussie op dit forum.

Hij zit gewoon te F*%^^%cken. Net doen alsof zijn Nederlands bizar slecht is en hij zelf ook. Cool ! Zo''n vent moet je vooral niet afzeiken, maar lieve woordjes toefluisteren !!!

http://salaris.prikpagina.nl/read.php?f=1040&i=8887&t=8648

• menno

Hahaha, ja je hebt gelijk denk ik. Stonk er ook in. Idd slecht NL en dan “althans netto”. Nee, tis waarschijnlijk niet waar, wel grappig om reacties uit te lokken. Zeker een trouwe BNN-kijker.

• hans

ik wist wel dat uitkeringen te hoog waren dat blijkt wel weer uit uw verhaal zal aan de regering vragen om de ww stop te zetten en dan bij stand te geven aan diegene die er recht op hebben is dit dan wat u wil.

Houden wij er meer aan over en hoeven we niet te betalen aan diegene die het niet nodig vinden en degene die het wel nodig hebben die dus echt geen werk kunnen vinden de uitkering te verhogen dit vindt ik nu een sociaal gevoel.

Ik ga ervan uit dat u met uw gigantische uitkering ook nog goede doelen steunt.