salaris intercedent

• wilma

Ik sta op het punt om mijn baan als buitendienst-accountmanager/advertentieverkoop in te ruilen voor een baan als intercedent bij een uitzendbureau (flex1 medewerker). Ik ben 35 en heb bijna 15 jaar commerciele dienstjaren achter de rug. Ik werk 32 uur en moet het 1e jaar

39 uur gaan werken binnen het nieuwe bedrijf ivm opleiding. Nu doen ze me een voorstel waarop ik bruto 127 euro inlever en ik ga dus een dag extra werken, heeft iemand een salarisindicatie voor mij?

• Henk

Wat verdien je nu? en wat biedt het uitzendbureau?

(Volgens mij is het zo dat uitzendbureau's eens per 4 weken hun intercedenten verlonen. Heb je hier wel rekening mee gehouden?)

De salarissen van intercedenten liggen niet echt superhoog. Een bedrag van 2200 per 4 weken zal waarschijnlijk je max. zijn.

• wilma

Nu verdien ik 2505 per maand o.b.v. 32 uur, zij bieden o.b.v. 39 uur 2378 euro.

Alvast bedankt voor je reactie!

• Gerda

2505 obv 32 uur, dat is 3053 obv 39 uur! Dit ga je nooit voor elkaar krijgen als intercedente.. Het salaris dat ze je hebben geboden komt ongeveer overeen met die €2200,- per 4 weken die Henk noemt. Dat is naar mijn idee toch ook wel een beetje het maximum voor intercedente.