Ik sta op het punt een nieuwe baan aan te nemen. Graag ontvang ik van de mede-lezers hier een salarisindicatie voor de functie van Account Manager ( Commercieel Medewerker Buitendienst ).
Sector is verkoop van Point Of Purchase (Displays voor in de Retail omgevingen) in hoofdzakelijk Nederland, maar ook voor ca. 10% in Europa. Mede het staan op (inter-)nationale beurzen (vaak een week). Ook opstellen en uiterwerken van ideeen en verbeterplannen. Het is een zeer klein bedrijf (ca. 10 medewerkers), zodat iedereen zeer flexibel moet zijn.
Ik krijg de beschikking over een laptop en mobiele telefoon. Tevens Lease-Auto, welke dus qua bijtelling (zal gangbare middelmatige-auto zijn) nog van dit salaris af moet. Er is uiteraard een target met een daaraan gekoppelde bonusregeling (is echter klein gedeelte)
Ik ben 30 jaar, zit al 10 jaar in de Commerciele Business-To-Business markt en enige ervaring als Account Manager (in eerste jaren veel binnendienst, daarna steeds meer buitendienst). Heb MBO/HBO scholing gehad.
Gaarne ieders reactie, liefst zo duidelijk mogelijk beschreven. Alvast bedankt! Willem.