Hallo Allemaal,
Er is mij een baan aangeboden voor de functie van officemanager bij een reclamebureau voor 24 uur per week. 36 uur is fulltime werkweek.
Ik ben 28 jaar en heb de opleiding directiesecretaresse/managementassistente MBO + afgerond.
Ik heb in totaal 5 jaar werkervaring als secretaresse en administratief medewerkster.
De werkzaamheden zijn:
Beheren van de bedrijfsagenda (4 personen) 1 directie
Maken van afspraken met klanten
Uitwerken en versturen offertes
Maken en versturen facturen
Aanmaken en bijhouden van de klantendossiers
Verwerken van de urenlijsten medewerkers
Bijhouden vrije dagen/compensatie uren
Assisteren bij producties
Beheren van kas en kasboek
Voorraad beheer
Centrale emailverwerking
Bewaken van de interne structuur
enz…
Er zijn verder geen andere office-ondersteuners. Je moet de zaak alleen runnen.
Wat zou een goede salaris-indicatie zijn voor deze zeer zelfstandige en veelzijdige functie?