Hallo Allemaal,
Er is mij een baan aangeboden bij een reclameburo als officemanager, productieassistent en visagiste. Het is de bedoeling dat ik het kantoor ga runnen voor 3 medewerkers waarvan 1 de Directeur is. Wanneer ze op lokatie moeten filmen, is het de bedoeling dat ik mee ga om als productieassistente te fungeren.
Omdat ik de basis voor een schoonheidsopleiding heb gevolgd, willen ze dat ik een opleiding visagie ga volgen om vervolgens te gaan fungeren als visagiste tijdens de producties.
Ik ben 28 jaar en heb de opleiding Directiesecretaresse/Managementassistente MBO + niveau van Schoevers Opleidingen gevolgd. Mijn werkervaring is ongeveer 5 jaar voor de funtie van secretaresse en deze ervaringen heb ik bij verschillende branches opgedaan oa. Onderwijs, Zakelijke Dienstverlening.
De functie is voor 24 uur per week. Fulltime is het een 36- urige werkweek.
Mijn werkzaamheden voor officemanager zijn de volgende:
- Beheren van de bedrijfsagenda
- Maken van afspraken met klanten
- Maken en versturen van facturen
- Postverwerking
- Personeelsadministratie, vrije dagen, verlof, compensatieuren en ziekmeldingen
- Projectplanning
- Pre-productie en assisteren producties AV
- Beheren van kas en kasboek
- Centrale emailverwerking
- Bewaken van interne structuur
enz…..
Wie kan mij adviseren wat een goede salarisindicatie is voor deze job?