tekenaar / werkvoorbereider

• Noor

Sinds een aantal weken loop ik stage bij een middelgroot bouwbedrijf als tekenaar/werkvoorbereider.

Ik heb een cursus AutoCad basis LT gevolgd.

Na de bouwvak kan ik op contract via detachering bij dit bedrijf werken.

Wat is een redelijk salaris in mijn geval. Zelf denk ik aan ? 1650,- netto p.m.

Ik heb jaren zelf woningen getekend en gebouwd als zelfstandig ondernemer van een bouwbedrijf. Ik ben 43 jaar.

Alvast bedankt,

Noor

• menno

LIjkt me een zeer reeël voorstel. Succes ermee!

• Noor

Het is niet haalbaar voor mij gebleken.

Het wordt € 1400,- als startsalaris. Dit omdat ik geen ervaring met grote projecten heb. Mijn werkhouding en oog voor detail waren pluspunten.

Dit was niet wat ik gehoopt had, alswel nodig. Ik heb een gezin met 2 kinderen en dan is dit echt te weining om van rond te komen.

Volgende week zal er een gesprek met de leiding van het bouwbedrijf en het detacheringsbureau plaatsvinden. Ik breng dan ter sprake, dat het financieel voor mij niet te doen is.

• loanne

Bruto of netto?

Gr.L

• Noor

euro 1400,- netto

• Noor

…. euro 1400,- netto per 4 weken

• Jack

ik dacht dat ze in de bouw zaten te schreeuwen om mensen ?

1400 netto voor iemand van 43 met zoveel ervaring is geen serieus salarisvoorstel als je het mij vraagt.

en als vakman in de bouw i.p.v tekenaar kun je niet meer verdienen ?

• Noor

Sinds 2005 heb ik carpaal tunnelsyndroom aan beide handen en ben geopereerd, met weinig resultaat.

Ik zal mij in ieder geval inzetten voor deze baan, het is een kans voor mij, die ik niet mag laten schieten. Het contract met het detacheringsbureau geldt voor 6 maanden, daarna in dienst bij het bouwbedrijf zelf.