directiesecretaresse

• Maddie

Hallo,

Ik heb gesolliciteerd bij een klein bedrijf als directiesecretaresse. Ik heb jaren gewerkt als commercieel binnendienstmdewerker en assistent inkoop. Ik ben 38 jaar en heb al 18 jaar onafgebroken werkervaring. Ik ga voor de vaste baan, maar weet niet of dit een goed salaris is voor deze funktie.

Ze willen mij ? 2500,= per maand betalen en een 13e maand geven voor een 36-urige werkweek.

Kan iemand een reaktie geven..

• Marleen

Nou ik moet zeggen dat ik dat geen slecht salaris hoor! zeker niet!

Succes!

• Charles

Doen. Dit is een zeer nette aanbieding.

• Isis

Zeker goede aanbieding, vooral 36-urige ww + 13e maand.

• Maddie

Eigenlijk wil ik liever 32 uur werken. Hoe hard kun je dat spelen? En kun je ook na verloop van tijd eisen dat je minder wil werken? Ik heb nog jonge kinderen en ben alleenstaande moeder…

• Isis

Nooit geschoten is altijd mis! Met 4 dagen per week kan een werkgever vaak ook heel goed uit de voeten, ook al geven ze dat niet altijd toe.

• Andrea

Ik werk 32 uur verspreid over 5 dagen. Ze wilden dat ik elke dag aanwezig ben en werk nu dus van 09.00-1600.

Misschien ook iets voor jou?

• Isis

Hoe bedoel je dat?

• joyce

Isis, ik denk dat de opmerking van Andrea bedoelt is voor Maddie.

• Carol

Ha Maddie,

Natuurlijk is de hoogte van je salaris belangrijk, zeker in verhouding tot het aantal uren dat je gaat werken. En op zich lijkt dit me geen slecht salaris. Hou echter wel in gedachte dat je naar meer zaken moet kijken dan alléén het salaris: hoeveel vakantie- en ATV-dagen krijg je? Hoe is de pensioenregeling in het bedrijf, moet je zelf heel veel mee betalen aan je pensioen, of betaalt de werkgever het grootste gedeelte van je pensioen? Zijn er nog andere zaken die meespelen, zoals reiskostenvergoeding, onkostenvergoeding, etc.?