5300 euro

• John

Ik kan een baan krijgen als countrymanager waarbij ik eindverantwoordelijk ben voor de omzet in de Benelux, 5 mensen aanstuur en naast de verkoop ook marketingtaken en productmanagement ga doen. Ik heb 17 jr. werkervaring en ben 39 jr. Is het geboden salaris van 5300 euro voldoende en/of marktconform?

• menno

Bijna 70 mille op jaarbasis (zonder bonus)……..daar moet je over nadenken?!

• de strakke

managers…….?????? zucht.daar word ik zo moe van!!!!

• Telo

En dan nu serieus: nee,dit ligt marktconform vele malen hoger.De inzet begint bij 6100 euro netto + ruime middenklasser van de zaak,totaal vergoed.

• Margriet

Sorry hoor, maar dit vind ik nogal sneu, dat je daarover hier vragen gaat stellen! dit noemt men opscheppen!

• Telo

Ja,het leven is soms oneerlijk verdeeld,sorry,heb even geen tijd meer,ik laat even mijn koffer inpakken,heb morgen zakenreis naar de Bahama's.

• charles

Goed, dan zal ik maar serieus reageren. Ik denk dat dit voor deze functie een mooi salaris is gezien de verantwoordelijkheden. Persoonlijk denk ik dat op termijn een salaris van 6000 per maand toch wel reeel is.

• menno

Pfff, weer zo'n fantast. Want wie rijdt er nu een “ruime middenklasser”' met zo'n salaris?! Dan rijdt je natuurlijk een topmodel. Dus er klopt weer niets van.

Zakenreis naar de Bahama's?! Hmmmmm…………..bedenkelijke bestemming voor een zakelijke overeenkomst…….

• Rens

Volgens mij moet Menno rondkomen met een minimum loontje!!

Er zijn zoveel mensen die 5.300 per maand verdienen of meer en dan is het niet gebuikelijk dat je meteen een topmodel auto rijdt hoor. Een beetje manager met aantal jaren werkervaring en HBO/WO achtergrond verdiend een dergelijk salaris of meer. Blijkbaar ben je zelf niks gewend dat je hier enorm van op kijkt….

• menno

Eh…..ik rijd wel een topmodel….Maar 5300 bruto/maand blijft gewoon een heel goed inkomen. Tis ongeveer 2 à 2.5 keer modaal. En dat voor een manager; ik heb er geen hoge pet van op. Mijn mening staat los van mijn inkomen.