Bruto salaris

• Cati

Ik ben werkzaam als administratief medewerkster in de non-profit sector en verdien momenteel ? 1556,= bruto per maand obv van 27 uur (? 2075,= bij 36 uur). Afgelopen week heb ik gesolliciteerd op een soortgelijke functie in het bedrijsleven tijdens het gesprek kwam naar voren dat ze mijn brutoloon aardig hoog vonden terwijl ik zelf het idee heb dat het wel meevalt. Ik ben een MBO-er en 10 jaar ervaring als administratief medewerkster op de boekhouding (ondersteunende functie) graag zou ik willen weten of bovengenoemd salaris echt zo hoog is?

Groet,

Cati

• joyce

Voor iemand met een ondersteunde functie is je salaris idd aan de hoge kant.

Ik zelf (soort gelijke functie) heb bruto voor 40 uur 1975 (jij omgerekend 2305,55).

Dus ik weet niet wat je reden is dat je solliciteerd… maar misschien moet je nog een 2e keer nadenken. Ben je echter door hun zelf benaderd… dan zou ik stug volhouden aan min. je huidige salaris, men wilde dan immer jou voor een bepaalde reden.

suc6, laat je weten wat je doet?

• Cati

Hoi Joyce,

Bedankt voor je reactie voor mij is het wel prettig om te weten wat normaal is en wat evt. aardig hoog. Ik werk wel zelfstandig maar heb een leidinggevende op de achtergrond die de controle houd. Mijn salaris in conform de CAO die voor die zorgsector geld daarbij komt wel een nadeel; als je de laatste trede hebt bereikt binnen je schaal zit er geen loonsverhoging meer in want je groeit meestal niet door naar een hogere schaal. Ik zit nu bijna aan het einde van mijn schaal voor mij een reden om eens rond te gaan kijken, ik ben 35 en vind mijzelf te jong om al “vastgeroest” te zitten!

Groet,

Cati