Salaris Metaal & techniek

• olaf

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het salaris Metaal & techniek. Kan iemand mij vertellen hoe die salaristabel werkt. Ben 26 en heb 3 jaar werkervaring en zit nu in Salarisgroep B. Ik denk zelf dat groep F mijn groep is gezien de leeftijd.

Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

Gr olaf

• charles

Wat verdien je dan in B?? en wat zou je verdienen als je in F zou komen??

• Sjors

De salarisgroepen hebben niets met je leeftijd uit te staan maar meer het nivo van je functie. Het is wel zo hoe meer functiejaren hoe meer je gaat verdienen binnen een salarisgroep. Je gaat niet automatisch naar een hoger salarisgroep. Natuurlijk kun je doordat je meer ervaring en bekwaamheden verwerft stijgen in functiegroep.

Wat zijn je werkzaamheden?

• olaf

Ik installeer voornamelijk. inbraak- en brandsystemen. Zit zelf op een auto en heb altijd wel iemand mee. Ik en mijn collega regelen eigenlijk alles naar de offerte.

• Sjors

Gezien de zelfstandigheid van je functie denk ik dat je in minimaal in E terecht hoort.

• Speedelf

Hallo Luitjes..

Ik ben 8 jaar werkzaam als service monteur bij een groot liftbedrijf, hier doe ik

onderhoud en storingen aan liften,

Ik ben 35 jaar, en mijn vooropleidingen zijn LTS-E, VEV, VAPRO (mechanisch operator, en een opleiding tot liftmonteur, intern via LOI.

Mijn bruto maandsalaris is 2400,- pm (excl storingsdienst vergoedingen)

p.s netto hou ik ongeveer 1800,- over p/m

Ik geloof dat ik het niet zo slecht heb zo te zien..

gr …een liftmonteur..;-)

• Remco

Nou Seedelf, dat heb je goed voor elkaar dan.

Ik verdien bruto 2500,- euro en hou er maar 1650 aan over.

Zou mijn werkgever meer stelen dan de jouwe?

Groeten

• Sandra

Ik werk nog niet in de metaalsector maar bij de overheid. Dat zijn dus nóg grotere dieven….Ik verdien 2400 bruto en hou 1490 netto over.

• Sjors

Sandra en Remco, jullie worden flink geflest, ik zou dit maar eens (laten) uitzoeken als ik jullie was!

Zou niet voor het eerst zijn dan een werkgever wat meer inhield dan noodzakelijk.