Ja, inderdaad, gangbaar loon en arbeidsvoorwaarden wil ik graag weten.
Taken zijn o.a. voorbereiding jaarrekening, contact accountant, vooral controlen en budgetbewaking, aansturen financiele afdeling
Heb ongeveer werk ongeveer 20 jaar, laatste 14 jaar administratief… begonnen als facturiste, in eervorige baan geeindigd als boekhoudster. Zelf PDB en MBA gehaald. Nu werkzaam als office manager en boekhoudster, salarisadministratrice op een klein bedrijf… ga werken op een handelsbedrijf met ongeveer 150 werknemers. Ben door iemand gevraagd daar op gesprek te gaan.
Ik ga zogezegd 28 uur werken over 4 dagen verdeeld, krijg mijn reiskosten niet volledig vergoed,
Joyce schreef:
>
> Leuk voor je…. en je vraag is? Welk loon? Wat zijn je
> taken, opleidingsniveau, aantal jaren ervaring, grote
> bedrijf, soort bedrijf…. secundaire voorwaarden? Zelf
> gesolliciteerd of gescout?