salaris uitbetalen

• sandra

Mijn baas betaalt niet op tijd de salarissen en als we al loon vangen dan is het niet het volledige bedrag. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat ik elke maand gewoon netjes en op tijd mijn volledige salaris vang? En dat het vakantiegeld in zn geheel en op tijd wordt uitgekeerd?

• Ron

Een gesprek aangaan.

• sandra

denk je dat we dat nog niet gedaan hebben?

• Hein

Het is vrij lastig om je werkgever dan te bewegen de salarissen tijdig en correct uit te laten betalen. Als alles al heeft gefaald rest denk ik alleen nog de weg naar de rechter. Het is normaal dat een werkgever de lonen op tijd en volledig betaald, jij moet ook je rekeningen kunnen betalen.

Succes!

• menno

Wat zou de reden zijn van het niet tijdig of onvolledig betalen? Heeft werkgever soms een ernstig liquiditeitsprobleem? Gaat ie richting faillissement? Waarschijnlijk gaat deze baas kapot. Als baas is dit het laatste wat je nog kan doen, je personeel gebruiken als financiering.

Ga dus ergens anders werken! En naar je tegoeden kan je waarschijnlijk fluiten. Sorry, maar dat is de praktijk. Hoe langer je blijft werken, hoe groter zijn schuld wordt en dus hoe kleiner de kans dat je nog iets ervan terugziet.

Sterkte met alles.

• Jan-Joris den Maesverwürth

Beslag laten leggen!

• Ron

Lid worden van de bond en dan direct afspraak maken.

Hoe vaak is dit gebeurd ?

Gebeurd het bij iedereen ?

Alle loonstroken goed bewaren.

Nog een keer gesprek aangaan,geeft ie geen “”sjoege“”,dan melden dat je naar de bond stapt.

Alleen een hond heeft een baas.