Salaris boekhoukundigmedewerkster

• C.S. Arends

Hallo,

Ik verdien momenteel ? 1200,= netto per maand voor 27 uur per week, ik werk in een zorginstelling en val onder de CAO en FWG (functiewaarderingsgroep) van verpleeg en verzorgingshuizen. Nadeel van zo'n FWG is dat als je in de laatste trede van je functie zit je namelijk bijna niet door kunt groeien en je elk jaar afhankelijk bent van de CAO onderhandelingen. Ik zit te twijfelen of ik niet weer in het bedrijfsleven aan de slag zal gaan omdat ik nog wel ruimte wil hebben om te groeien wat salaris betreft maar de vraag is OF ik wel meer kan verdienen in het bedrijfsleven. Ik zit nu een zelfstandige functie ik doe inkoopfacturen boeken, kas en bank, betalingen, bewonersadministratie (doorbelasten van de gemaakte kosten)voorbereiding van de kwartaalraportages en overige administratieve klusjes. Ik heb zo'n 8 jaar werkervaring en ben 34 jaar, is mijn salaris redelijk of kan het elders beter? Graag serieuze reacties!

• Joyce

Als vaker gezegt, met netto bedragen kunnen we niets. Wat heb je bruto en wat is je opleidingsniveau?

• C.S. Arends

Hallo,

Sorry, ik verdien € 1557,= bruto op basis van 75% en mijn opleidingsniveau is MBO.

Groetjes,

C.S. Arends