loon meewerkend uitvoerder bouw

• jan

Wie kan mij vertellen wat een meewerkend uitvoerder,van 55 jaar in de bouw kan verdienen.

• sander

Al is de uitvoerder nog zo snel mijn ….. achterhaald hem wel!

Informeer eens bij een uitvoerder op een grotebouw of in je kennisen kring.

• jan

Of op internet

• joop

ik denk rond de 42000 per jaar .Ligt er natuurlijk aan aan wie je verantwoording moet afdragen en je ervaring en kennis van de bouw.

Je hebt meewerkend uitvoerders die alleen maar de telefoon pakken en de hoofduitvoerder bellen die zoudeb met 31000 genoegen moeten nemen afhankelijk van diplomas,s etc etc

succes!

• jan

Dank je joop

• Tom Harskamp

Hallo Jan

Zit zelf in de situatie dat ik nu moet gaan onderhandelen over mijn salaris als meewerkend uitvoerder.

Ben nu 42 jaar en heb altijd getimmerd en was voorman maar nu ben ik bezig met het diploma en nu wil me huidige werkgever met me verder .

Nu rest alleen nog het overeenkomen van het salaris.

Wil en kan je me hier mee helpen.

Alvast vriendelijk bedankt

Tom

• klaas

Zag je stukje staan over je loopbaan tot nu toe en je vraag over salris(zal inmiddels wel afgerond zijn)Kan je zeggen dat ik op dezelfde manier uitvoerder ben geworden als jij en dat ik nu sinds twee jaar uitvoerder ben. Mijn salaris lig rond de 3600 euro per maand daarbij heb ik een auto van de zaak en natuurlijk een mobiele telefoon. Dit bedraag wordt overal een beetje genoemd.