her-intredster adm. medewerkster

• anja

Binnenkort ga ik aan de slag voor 32uur per week als adm.medewerkster. Na 4jaar in de bijstand te hebben gezeten krijg ik gelukkig deze kans.

Maar wat kan ik eisen aan zo'n functie,qua salaris.. In feite begin ik weer helemaal opnieuw , dus onderaan. (volgens mij). A.s. donderdag krijg ik een salarisbespreking.

En weet iemand vanaf wanneer je recht hebt op vervoerskosten? En is een baas verplicht mee te betalen aan kinderopvang etc?

Iemand een idee???

• BeBo

Hoi Anja,

ik werk ook als administratief medewerkster en verdien 935 euro op basis van 16 uur per week. 8% vakantiegeld, en soms tussendoortjes.

En ondanks dat je opnieuw begint, denk ik niet dat je helemaal onderaan geplaatst hoort te worden op de schaal.

Kinderopvang via werkgever bestaat niet meer. Tegenwoordig gaat alles via de belastingdienst (wel zo makkelijk, zeker als een werkgever niet mee wilde doen)

Reiskostenvergoeding, ik werk ca 16 km van me werk vandaan en krijg reiskostenvergoeding, volgens mij mogen ze onder de 10 km niet geven??

Hier de link om te bereken wat je krijgt (kan alleen al je het salaris weet natuurlijk)

http://www.toeslagen.nl/reken/kinderopvangtoeslag/