Ben benieuwd of Froukje dit nog leest…..
Jasper
Tja Froukje, in dit geval deel ik mijn wantrouwen met Jasper. Mijn vriendin is 29 en secretaresse en verdient 2250 euro bruto voor 40 uur. Ze heeft ongeveer 8 jaar ervaring. Bij het bedrijf waar zij werkt, verdienen de administratief medewerkers een stuk minder dan de secretaresses, ongeveer 1600 euro bij 23 jaar.
Of je zuigt het uit je duim, of je hebt een baas die graag van zijn geld af wil. Aangezien het laatste zelden of nooit het geval is…….
Mocht het om een of andere onverklaarbare reden toch waar zijn, dan wens ik je heel veel plezier met dit fantastische salaris.
Beste Marleen,
Ik vindt jouw salaris vrij laag maar je 13de maand en winstdeeluitkering maken dit wel wat goed. Ik weet niet hoe lang jij al werkzaam bent als secretaresse?
€ 1800,-tot € 2.000,- is een mooi bedrag. Je zou eens kunnen binnen lopen bij StarJob of Secretary Plus. Dit zijn professionele uitzendburo's voor secretaresses. Zij kunnen jouw ook een CAO boekje geven. Weet je ook meteen hoe je kunt groeien binnen jouw functie.
Succes!
Tja ik werk iets meer als een jaar nu. Dus nog niet veel ervaring. maar ik heb zelf bij een uitzendbureau voor secretariele functies stage gelopen, quality select. Dus daar heb ik ook wel gesprekken gehad, maar dit heb ik zelf gevonden. Ik mag hier niet klagen, hebben ook verjaardagsgeld en 30 vrije dagen. nog 5 dagen die we extra vrij zijn, die onze baas inpland. Ik heb het goed naar mijn zin, leuke collega's en volgend jaar gewoon weer een leuke verhoging.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?