secretaresse

• Marleen

Hallo allemaal,

ik werk nu ongeveer anderhalf jaar bij een bedrijf en ik zit nu op de ? 1415,00 bruto voor 40 uur per week. ik heb wel een dertiende maand en een winstdeling (bij vast contract, heb ik dus nog niet). ik ben 23 jaar en ik zou graag willen weten wat andere mensen in dit beroep verdienen.

ik ben in het bezit van MBO 4 directiesecretaresse diploma. Zit ik nu zo laag met mijn verdiensten of zit iedereen heeeel erg hoog, ik heb het idee dat ik wel heel laag zit, als ik al die berichten lees van 2000 euro ed.

maar goed ik zou wel eens willen vergelijken.

Gr. Marleen.

• Joyce

Hoi Marleen,

Nee jij zit echt nog niet zo gek. Als je jouw 13e maand zou omrekenen kom je aan een bruto bedrag van 1532,92 per maand. En daarbij krijg je in de toekomst ook nog winstdeling!!!

Denk daarbij dat je pas 23 bent!!! De meeste met de hogere salarissen zijn 30+, en die hebben veel meer ervaring.

• Froukje

Wat een onzin Joyce,

Ik ben zelf 23 en verdien 2675 bruto p/mnd. Administratief medewerkster voor 38u/wk opleiding MBO. Werk er nu twee jaar. Je moet gewoon stevig onderhandelen en harder zijn bij het sollicitatiegesprek. Lukt het niet bij de een, dan bij de ander. Bedenk wel je leeft maar één keer en je kunt er dus ook maar één keer van genieten. Succes!

• jasper

Toe maar dat doe je niet verkeerd!!! Moet je er ook nog andere dingen voor bij doen??

• tara

Jasper jaloers soms ?????

Doe je goed Froukje jasper schreef:

>

> Toe maar dat doe je niet verkeerd!!! Moet je er ook nog

> andere dingen voor bij doen??

• Joyce

Froukje als je dit salaris echt hebt, wat ik niet kan voorstellen maar oke, dan heb je gezien je opleiding, leeftijd en ervaring echt een super salaris!!!

Maar niet een een gem. salaris.

Tja Jasper is wel hard, maar ik snap zijn opmerking wel!

De meeste HBO'ers hebben niet eens zo'n salaris met 2 jaar ervaring!

• jasper

Geen sprake van jaloezie hier! Maar er wordt hier vaak enorm gepocht naar mijn mening, dat ik soms twijfel aan de eerlijkheid van sommige mensen! En ik snap de grote verschillen in salaris dan niet. Maar het zal wel…. ;-)

Jasper

• daisy

Ik verdien als hrm medewerker (net afgestudeerd) € 1.818,- bruto per maand op basis van een 38 urige werkweek

• Joyce

Zie je wel, en Froukje zegt met 23 jr, mbo niveau 2675 bruto per maand te hebben (38uur). Dus ruim! 850 euro (bruto) meer dan iemand met HBO, en dat omdat ze 2 jaar ervaring heeft….

Sorry Froukje ik blijf erbij heel erg onwaarschijnlijk!!! En mocht het echt waar zijn, nooit van werkgever veranderen!

• Naomi

Kan het wel met je eens zijn. Het is best moeilijk te begrijpen hoe dat zit met die bruto salarissen die hier op dit prikbord worden rond gestrooid.

Ben zelf 10 jaar salarisadministrateur en heb dus al heel wat salarissen voorbij zien komen. Maar wat hier af en toe neergeschreven wordt spant toch wel de kroon.

Moet er nog wel bij zeggen dat er toch ook echt vreemde werkgevers bestaan, die nog veel vreemdere salarissen betalen…….

En Froukje als het waar is van je salaris, trouw nooit!!!!!!! Whahahahahahaa