Salarisaanbod reeel of niet...

• Jessica

Hoi,

Ben 36 jaar en na 10 jaar werkervaring ben ik zeven jaar uit de roulatie geweest ivm geb/verz dochter. Heb een aantal maanden als uitzendkracht gewerkt in de functie van medewerker Back Office en nu heeft het bedrijf mij een contract aangeboden. Een hele positieve zaak denk ik. Gezien het feit dat ik er een tijdje uit ben uit weet ik niet of ik een reeel aanbod heb gekregen:

- salaris 1850,- bruto (38 uur)

- 8% vakantietoeslag

- 2% eindejaarsuitkering

- resikosten volledig vergoed

- ADV(13 dagen)

Ik wil heel graag over het salaris onderhandelen maar ben er natuurlijk een tijd uit geweest…

Iemand een goed advies? Alvast bedankt!!

• why not

Ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen, alleen voor welke functie is het ?

• menno

Lijkt mij ook een reëel aanbod

• Mark

Ik vindt het weinig,gezien d e38 uur en de 10 jaar werkervaring.1800 bruto zou mijn inziens moeten liggen rond de 2100 bruto.

• Hans

Jessica graag wat meer info geven over de functie, regio, omvang bedrijf, etc..

Ps. De arbeidsvoorwaarden lijken trouwens wel erg veel op die van die grote uitzendorganisatie in Almere…

• Jessica

Ten eerste, allen bedankt voor jullie reactie!

Het gaat hierbij om de functie van Backoffice en dan binnen een grote commerciele organisatie….Het betreft een jaarcontract en indien beide partijen tevreden zijn wordt het contract na een jaar omgezet in een vast dienstverband.

Mark, gezien mijn leeftijd en ervaring denk ik zelf ook dat ik redelijk in de buurt moet komen van het salaris dat je noemt. Ik zit alleen met die gat van 7 jaar…Kan ik dan toch over een hoger salaris onderhandelen of moet ik tevreden zijn met wat ze me nu bieden? Waarschijnlijk dat ik na een jaar wel kan onderhandelen voor een vast contract…?

Sorry, maar ben nog even onzeker…Alle advies is welkom!

Alvast bedankt!