salaris detailhandel

• janny

pfff….

Wat hoor ik een mensen hier klagen over hun loon. ik word er gewoon droevig van.

Ik ben 24 en werk al 6 jaar in de detailhandel.

momenteel krijg ik 8.19 euro bruto per uur. Voor een 30 uurige werkweek houd dat dus in dat ik netto wel 900 eurie verdien. Hoera…

Gelukkig vind ik het leuk werk, want voor de centjes moet je dit werk niet gaan doen.

Groetjes Janny

• Telo

De salarissen in detailhandel zijn voor een “”normale“” medewerker ronduit slecht,mensen moeten het vaak hebben van winstuitkeringen en bonussen e.d.

• jasper

Wat doe je dan precies?

• janny

hoi Jasper

Ik ben verkoopmedewerkster. Ik vervang de assistent bedrijfsleider wanneer nodig ( we hebben geen bedrijfsleider) en ben verantwoordelijk voor de bestellingen en het winkelbeeld.

groetjes janny

• silvana81

weet er alles van werk ook in een winkel

25 jaar, uurloon 8,73

werk gemiddeld 29 á 34 uur per week

maandelijkse provisie ongeveer 30,-

geen reiskosten

wel eindejaarsuitkering

geen kerstpakket

werk als ass. filiaalleidster die de opleiding nog moet doen.

• jessica

hallo silvana,

jij doet de opleiding voor ass. filiaalleidster. wat ga je dan verdienen?? heb een aanbod gekregen om ass. filiaalleidster te worden, maar wil een beetje weten wat je verdiend, zodat ik kan onderhandelen.

jessica

• jasper

janny,

Dit is niet al te veel.

Waar werk je dan? Want je kunt bij andere bedrijven echt een stuk meer verdienen.

Ik verdien 1700,- euro netto per maand maar ik heb hier over onderhandeld met het bedrijf waar ik voor werk.

Misschien moet je eens proberen te onderhandelen met het bedrijf waar je voor werkt.

groetjes