Salarisvraag MBO ICT beheerder Niveau 4

• Pieter Willem

Beste Lezers,

In deze dagen heb ik een gesprek met een ICT bedrijf om een werkovereenkomst af te sluiten en het salaris te bespreken. Ik zal eerst de situatie schetsen…

Gedurende mijn MBO niveau 4 opleiding (verkort gedaan, in 3 jaar) ICT beheerders opleiding moest ik 2x 6 maanden stage lopen. Deze stage heb ik voldaan bij het bedrijf waar ik komende week een gesprek mee heb.

Het plan is om 5 dagen per week (full-time) in dienst te treden met goede secondaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan een lease-auto, laptop en een mobiele telefoon. De benzine privé wordt tot +/- 10000km per jaar vergoed.

Naast mijn wellicht potentiele baan ga ik in de avond uren (dus eigen tijd!) een HBO Bedrijdskundige/Informatica opleiding volgen. Deze wordt door mijzelf gefinancieerd.

Samengevat. Ik heb +/- 1 jaar werkervaring bij het betreffende bedrijf, ben in het bezit van een MBO opleiding en ga snel aan de slag met een daaropvolgende HBO opleidng.

Gelieve verneem ik van jullie een bruto salarisindicatie. Op het internet tref ik salarissen aan die verschillen van 1200 per maand tot 1800 per maand…

Bij voorbaat dank!

Pieter Willem

• menno

Je vergeet je leeftijd te vermelden, maar ik schat ergens begin 20. Gezien de beginnende krapte op de markt (zeker ICT) lijkt me 1500 à 1800 bruto reeël.

Vraag naar de mogelijkheid om vanaf je 25-ste mee te doen aan een bedrijfspensioenplan.

Succes met je baan (gaat wel door denk ik!)

Groet Menno

• Pieter Willem

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Ik ben inderdaad begin 20.