salaris 1ste automonteur

• kevin

kben sinds 21 maart 2007 1ste automonteur en werk nou 7 jaar in de garage en ben 22 jaar in april 23 heb ook een certificaat electro-diagnosetechnicus wat zou k kennen vragen voor salaris k krijg nou 1455 bruto is dat nie beetje weinig?!?#

mvg kevin.

• PeepPeep

Titel zegt niets over inhoud werk, verantwoordelijkheid, etc.

Enige wat ik kan adviseren: kijk om je heen (vacatures e.d.) en wat voor vergelijkbaar werk wordt geboden. Daarmee kan je onderhandelingen in maar moet je wel goed (onderbouwd) aanpakken.

Ik heb ooit vergelijkbaar iets gehad, heb toen bij andere baan waar stuk meer voor zelfde functie te verdienen was gesolliciteerd, aangenomen en toen ermee naar oude baas gestapt. Die wilde me niet kwijt en toen was het zo geregeld……

• Marleen

Hoi,

Mijn vriend heeft 3,5 jaar bij een autodealer gewerkt als monteur. Hij verdiende rond de 1450 bruto voor 38 uur per week. Hij is 25 jaar. Hij vond het veel te weinig en is gaan solliciteren. Hij had binnen drie weken 4 bedrijven die hem graag wilde hebben, hij is ook een sprong vooruit gegaan, naar 1700 bruto per maand plus de maximale reiskostenvergoeding.

Ik vind dat je ook weinig verdiend, maar goed de markt ligt nog helemaal open, er is werk genoeg!

Succes

• jak

dat is inderdaad wel weinig

mvg Jak