Assistent Accountant

• X

Hallo allemaal,

Ik werk als assistent accountant bij een klein kantoor.

Profiel:

man, 23 jaar, SPD bijna afgerond (nog één vak + scriptie), ruim 4 jaar werkervaring als assistent-accountant. Werkzaamheden : samenstellen jaarrekeningen (zelfstandig, de bijzondere opdrachten samen met de accountant), aangiftepraktijk IB/VPB, laatste tijd ook meer begeleiding jongere assistenten en wat advieswerk.

Wat vinden jullie een “normaal salaris” voor bovenstaand profiel, ik zit zelf te denken aan ? 2.100 tot ? 2.200 bruto fulltime (40uur)

• menno

Lijkt me een zeer reële eis.

• Bunyamin

Hoi,

Ik (man, 24) heb zelf net gesolliciteerd voor de functie assistent accountant (voor de controlepraktijk) bij een niet al te groot accountantskantoor.

Ik ben bijna klaar met mijn WO opleiding (nog één vak + scriptie). Ik heb helemaal geen ervaring. Ze hebben mij € 2.200 bruto fulltime (40uur) aangeboden. Daarnaast zullen ze mijn opleiding (voor RA) volledig financieren, waarbij ik de dagen dat ik college heb krijg doorbetaald voor de helft. Na een half jaar kan ik de optie bespreken om een lease auto te krijgen.

Jij hebt ruim 4 jaar werkervaring, en ik heb dat helemaal niet. Als ik jou was zou ik proberen te onderhandelen voor meer! Niet geschoten is altijd mis ;)…..

groet, Bun