veel verantwoordelijkheid zonder opleiding

• Corné

Ik zit met het zelfde probleem ook een 24 uurscontract, ben dan wel net klaar met me opleiding via school en wordt dan nu opgeleid tot vervanger maar ben er nu al mee bezig. Minimaal 1 a 2 dagen per week vervangen.

Ben ook bezig met me rijbewijs daarvoor werk ik ook nog parttime bij bas van der Heijden anders krijg ik het gewoon niet rond, maar nu willen ze dat ik ook zaterdag ga vervangen dus moet ik bas op gaan zeggen en kan ik waarschijnlijk ook mijn rijbewijs vergeten

Overigens als ik in een week meer dan 24 uur werk krijg ik dat niet uitbetaald. Ik krijg gewoon per maand betaald maar wel voor 24 uur per week. Werk ik meer krijg ik daar in rustige tijden uren voor terug en zit ik dus soms weken achter elkaar thuis. Dit alles is voor een salaris van nog geen 4 euro per uur ben dan ook nog wel 18 bijna 19 maar toch.

• silvana81

dat is het bij ons ook, reuze gezellig !!!!!

klanten kan ik afentoe wel achter het behang plakken wat zitten er toch rotzakken bij zeg.

Ben s'avonds echt kapot,

sta/loop de hele dag en heb 1/2 uurtje pauze (neem het niet zo nauw meer hoor, neem nu 1 uur pauze…..neemt mijn baas toch ook, waarom ik dan niet of mijn collega's…..hij zegt er ook niets van hoor)

heb vaak s'middags opgezette knieën met vocht niet normaal meer, maar klagen nee hoor…………..heb me in 2 jaar tijd niet 1 dag ziek gemeld.

laatste tijd ben ik snel duizelig ben bij de dokter geweest blijk ik een lage bloeddruk te hebben…..ben moe en vaak duizelig/ligt gevoel in mijn hoofd moet het rustig aan doen!……..makkelijk gezegd, ga zelf maar in een winkel staan je kan niet rustig aan doen!!

heb mijn baas gemeld dat ik 't ff rustig aan moet doen, nu hoefde ik sommige werkzaamheden niet te doen maar dan vraagd ie hoe lang kan het duren??? weet ik veel, wist ik het maar.

nu 4 dagen later werk ik weer net zo hard als voorheen maar nog steeds last van een lage bloeddruk.